Członkowie zespołu PROSTKEN ze Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II z Prostek – uczestnika ogólnopolskiego konkursu „Przyszłość na talerzu” – wciąż zaskakują nas mile swoimi działaniami.
Tym razem próbowali swoich sił i możliwości w dziennikarstwie. W związku z tym przeprowadzili - w swojej szkole - dwa wywiady: pierwszy z pielęgniarką szkolną i drugi z nauczycielem techniki.
Jakie padły pytania i czego dowiedziały się młode dziennikarki na temat żywności od specjalisty szkolnego w zakresie żywienia – pielęgniarki szkolnej - można przeczytać na:
http://sposobyjedzenia.blogspot.com/2016/03/jak-jest-i-jak-byc-powinno.html
Treść drugiego wywiadu – z nauczycielem techniki – znajduje się na:
http://sposobyjedzenia.blogspot.com/2016/03/zywnosc-ale-jaka.html
Początkującym dziennikarkom życzymy zaciętości w pisaniu i obiektywizmu oraz pewności siebie
Opracowała: Michałowska Krystyna – nauczyciel matematyki i historii ze SP im. Jana Pawła II w Prostkach, koordynator działań zespołu PROSTKEN
Czytaj e-wydanie
Jakie padły pytania i czego dowiedziały się młode dziennikarki na temat żywności od specjalisty szkolnego w zakresie żywienia – pielęgniarki szkolnej - można przeczytać na:
http://sposobyjedzenia.blogspot.com/2016/03/jak-jest-i-jak-byc-powinno.html
Treść drugiego wywiadu – z nauczycielem techniki – znajduje się na:
http://sposobyjedzenia.blogspot.com/2016/03/zywnosc-ale-jaka.html
Początkującym dziennikarkom życzymy zaciętości w pisaniu i obiektywizmu oraz pewności siebie
Opracowała: Michałowska Krystyna – nauczyciel matematyki i historii ze SP im. Jana Pawła II w Prostkach, koordynator działań zespołu PROSTKEN
Czytaj e-wydanie

TUTAJ ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: kliknijPochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz
Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Igor Hrywna
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez